爱桑网-深圳夜玩 广州夜玩 东莞夜玩-资讯论坛

 找回密码
 开放注册

社区广播台

查看: 1320|回复: 1022

風球一落就食到好嘢~Shadow,五星SPA咁靚女多,好滿足

[复制链接]
hrq456 发表于 2021-10-12 20:04:02 | 显示全部楼层 |阅读模式 简体中文繁體中文
宅男最喜愛嘅活動係乜?除咗去洗樓之外,就梗係上網做定功課去揾囡啦,今次就去咗尖沙咀區搵食,前兩日上網,比我見到有件新囡~五星SPA Shadow,越睇就越覺得靚女,拿拿聲即時預約佳人,終於可以一親香澤了,準時入閘,地點静中帶旺,啱哂我呢啲怕醜仔,囡囡服務真係好正,人靚聲甜,身材性感,有波有籮,皮膚白滑,索到啪啪聲,仲好有明星氣質添,揸落囡囡對34D大波波,好大好軟熟,正到無輪,傾咗陣主動除衫服侍浴,幻彩噴射浴缸大到可以鴛鴦戲,水濕身後幫我搽沐浴露,洗到一乾二淨上床,佢嘅口技相當掂,吸荔、啜炮、打圈等都做足功夫,吹奏功力極好,帶畀我極大嘅快感,佢嘅手口並用連串動作後,細佬處於爆發嘅臨界點,玩六九,鮑汁滲漏,變成濕地公園,忍唔住先來女上打樁,囡囡嘢嘢都坐到盡,我high到抬起佢M字腳一路奶住佢對腳一路插,見Shadow身型都算輕巧,叫佢抱實我條頸,黎個掛鼓喪屌佢,我企響度托住佢個股,用盡全身既力屌到佢淫聲大叫,叫到上氣唔接下氣,換番另一個姿勢,眼見鮮嫩鮑魚,開炮曳曳時嘅淫聲真實到爆,大量天然水供應,暖笠笠又濕潤嘅感覺,女神拗腰夾腳縮陰呢D真反應呃唔到人,拉士狗仔式疾速勁衝,屌到啪啪聲,水聲吱吱不斷湧出,啪啪啪,隊到瘋狂爆射,真係好撚正呀。Shadow有樣有服務,絕對係我柸茶,只係短期客串,一定要快快再搵佢,睇吓仲有乜嘢玩。




游客,如果您要查看本帖隐藏内容请回复

本帖子中包含更多资源

您需要 登录 才可以下载或查看,没有帐号?开放注册

x
无标题文档

深圳 广州 东莞 预约QQ 527000087

回复

使用道具 举报

sn-经理 发表于 2021-10-12 20:04:28 | 显示全部楼层 简体中文繁體中文
不错,又占了一个沙发!
回复 支持 反对

使用道具 举报

imm134 发表于 2021-10-12 20:24:57 | 显示全部楼层 简体中文繁體中文
果断MARK,前十有我必火!
回复 支持 反对

使用道具 举报

imm134 发表于 2021-10-12 20:45:12 | 显示全部楼层 简体中文繁體中文
不错,又占了一个沙发!
回复 支持 反对

使用道具 举报

sk19880221 发表于 2021-10-12 21:05:38 | 显示全部楼层 简体中文繁體中文
啥也不说了,楼主就是给力!
回复 支持 反对

使用道具 举报

qsums 发表于 2021-10-12 21:25:39 | 显示全部楼层 简体中文繁體中文
啥也不说了,楼主就是给力!
回复 支持 反对

使用道具 举报

dengxin 发表于 2021-10-12 21:46:33 | 显示全部楼层 简体中文繁體中文
看帖看完了至少要顶一下,还可以加入到淘帖哦!
回复 支持 反对

使用道具 举报

xsheng1983 发表于 2021-10-12 22:07:31 | 显示全部楼层 简体中文繁體中文
果断回帖,如果沉了就是我弄沉的很有成就感
回复 支持 反对

使用道具 举报

nxbbs 发表于 2021-10-12 22:28:16 | 显示全部楼层 简体中文繁體中文
哥顶的不是帖子,是寂寞!
回复 支持 反对

使用道具 举报

gfmv 发表于 2021-10-12 22:48:27 | 显示全部楼层 简体中文繁體中文
看了LZ的帖子,我只想说一句很好很强大!
回复 支持 反对

使用道具 举报

发表回复

您需要登录后才可以回帖 登录 | 开放注册

本版积分规则

快速回复 返回顶部 返回列表